معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در مجموع امسال ۶۱ هزار و ۹۳۸ نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن در خراسان رضوی ثبت نام کردند که از این تعداد ۶ هزار و ۴۸۱ نفر حائز شرایط دریافت وام نبودند، اما وام ودیعه به بقیه متقاضیان تعلق گرفته است که تاکنون بیش از ۱۴ هزار نفر وام را دریافت کرده و بقیه در نوبت دریافت هستند.

ثبت نام حدود ۶۲ هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، محمدعلی منصوری اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ هزار و ۴۷۷ متقاضی در خراسان رضوی وام ودیعه مسکن به میزان ۷۸۶ هزار و ۲۸ میلیارد تومان از بانکهای استان دریافت کردند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: وام ودیعه مسکن ویژه اجاره نشین‌ها از ابتدای امسال تاکنون به ۲۲.۵ درصد از متقاضیان در این استان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در مجموع از سهمیه امسال وام ودیعه مسکن خراسان رضوی به میزان ۹۶۶ میلیارد و ۸۴۹ میلیون تومان پرداخت شده است و ۲۸ بانک استان در پرداخت این وام مشارکت داشته اند.

منصوری گفت: برخی از بانکها همکاری مناسبی در پرداخت وام ودیعه مسکن به متقاضیان دارند اما برخی از بانکها بسیار عملکرد ضعیفی داشته اند که در صورت نیاز اسامی آنها اعلام می شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی افزود: وام ودیعه مسکن برای هر متقاضی در کلانشهر مشهد ۷۰ میلیون تومان و برای بقیه شهرها ۴۰ میلیون تومان است که دوره بازپرداخت سه تا پنج ساله برای آن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.