قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت متخصصان و نخبگان در این آستان مقدس گفت: تحول نیروی انسانی، مقدمه تحول سازمانی در آستان قدس رضوی است.

تحول نیروی انسانی، مقدمه تحول سازمانی در آستان قدس است

به گزارش قدس خراسان، به نقل از آستان نیوز، دکتر مالک رحمتی در دیدار کارشناسان مرکز گزینش آستان قدس رضوی، اظهار کرد: استمرار قدرتمند فعالیت‌های دستگاه امامت نیازمند حضور کارشناسان متدین و انقلابی است که هم رهبر معظم انقلاب اسلامی و هم تولیت معزز آستان قدس رضوی بر این مهم تاکید داشته‌اند و بر همین اساس در دوره جدید و پس از حدود یک دهه، آزمون استخدام عمومی در این آستان برگزار شد تا بتوانیم از ظرفیت متخصصان و نخبگان برای تحقق اهداف و سیاست‌های کلان بهره‌مند شویم.

تحول نیروی انسانی، مقدمه تحول سازمانی

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: در کنار تخصص و نخبگی، که یک ضرورت و الزام برای مجموعه آستان قدس رضوی است، تعهد، انگیزه و باورهای دینی و انقلابی نیز بسیار مهم است و به همین دلیل مرکز گزینش این آستان، وظیفه و تکلیف خطیری در این خصوص بر عهده دارد.

وی افزود: مقدمه تحول سازمانی، ایجاد تحول در نیروی انسانی است و مقدمه‌ تحول در نیروی انسانی نیز، جذب کارشناسان متدین و انقلابی است از همین رو مرکز گزینش باید دقت نظر کافی را در انجام مسئولیت خود داشته باشد.

ضرورت داشتن تقوای سیاسی و انگیزه کاری

رحمتی پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلام و مکتب تشییع، داشتن تقوای دینی و سیاسی و حساسیت در برابر دشمن را از جمله شاخص‌های مهم در گزینش افراد برشمرد و تصریح کرد: مرکز گزینش با توجه به نقش و جایگاه کلیدی خود در آستان قدس رضوی، ملزم به بروز رسانی شاخص‌ها و معیارهای گزینشی بر اساس شرایط جامعه است و حتما باید بر دغدغه‌مندی افراد نسبت به دستگاه امامت، انگیزه مضاعف کاری، استعدادیابی و افق دید داوطلب، دقت ویژه‌ای داشته باشد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.