هفتمین قسمت از ویژه برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ساعت ۲۰ امشب با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

هفتمین قسمت «ملک سلیمان» امشب پخش می‌شود/ گفت و گویی صریح با قالیباف درباره حاج قاسم سلیمانی

به گزارش قدس انلاین، از روابط عمومی برنامه، در این قسمت محمدباقر قالیباف که سابقه همراهی با سرادر شهید حاج قاسم سلیمانی را در دوران دفاع مقدس دارد، ضمن بیان ناگفته‌هایی از این شهید، دیدگاه خود درباره ویژگی‌های شخصیت حاج قاسم را بیان می‌کند.

وی همچنین به بررسی چالش‌های مدیریتی و عقیدیتی حاج قاسم می‌پردازد و از اتفاقات روز می‌گوید.

بر اساس این گزارش، سومین فصل ویژه برنامه ملک سلیمان در ۱۰ قسمت آماده شده است و هر شب به بررسی یک موضوع از نگاه حاج قاسم و تحلیل مسائل و حواشی روز می پردازد.

محمدعلی جعفری فرمانده سابق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی، مسعود اسداللهی از دوستان و همکاران قدیمی شهید سلیمانی، محمدمهدی همت و مهدی حنیف فرزندان شهدا ، ابراهیم حاتمی‌کیا نویسنده و کارگردان و سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمان‌های پیشین برنامه بوده‌اند.

ویژه برنامه ملک سلیمان محصول مرکز بسیج صدا و سیما و سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که ساعت ۲۰ هر شب، با اجرای سید محمدعلی صدری نیا از شبکه یک پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.