۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 856022

تاتنهام از پس میلان بر نیامد و از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا فصل برای این تیم خوب پیش نرود.

حمله آتشین مهاجم گرانقیمت تاتنهام به کونته

به گزارش قدس آنلاین، تاتنهام از پس میلان بر نیامد و از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا فصل برای این تیم خوب پیش نرود.

روسونری ها با یک عملکرد درخشان در فاز دفاعی در لندن توانستند به یک چهارم نهایی راه پیدا کنند. آنتونیو کونته مربی ایتالیایی نیز به خاطر حذف تیمش مورد انتقاد قرار گرفت و در حال حاضر شایعاتی در مورد برکنار شدنش در پایان فصل مطرح شده است. کونته در این باره گفت:" امروز زمانش نیست که در مورد آینده من صحبت کنیم. تا پایان فصل قرارداد دارم و تاتنهام تفکراتم را به خوبی می شناسد. در پایان فصل صحبت خواهیم کرد."

تاتنهام که از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفته، در رتبه چهارم لیگ انگلیس قرار دارد و همه تمرکزش را روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده گذاشته است. کونته امیدوار است که با کسب سهمیه بتواند صندلی خود را نجات بدهد.

البته به نظر می رسد که ریچارلیسون ستاره گران‌قیمت برزیلی که در این فصل در تیم کونته موثر نبوده، از اتفاقات امسال راضی نیست. ستاره برزیلی بیان کرد:"باید با شما صادق باشم، این فصل مزخرف بوده است. من حرفه ای هستم. هر روز سخت تمرین می کنم. می خواهم بازی کنم. انتخاب های کونته را درک نمی کنم. در شرایط خیلی خوبی قرار داشتم و کونته دوباره من را نیمکت نشین کرد. در روز قبل از تمرین در ترکیب اصلی تست شدم و دوباره روی نیمکت نشستم."

ریچارلیسون ۲۵ ساله به عنوان بمب تابستانی تاتنهام با ۷۰ میلیون یورو از اورتون راهی لندن شد؛ اما با دو گل و سه پاس گل آمار ضعیفی داشته و نتوانسته انتظارات را برآورده سازد.

منبع: برترین ها

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.