فرماندار مشهد گفت: طبق تفاهم انجام شده ۶۰۰ واحد صنفی مشهد ۲۰ قلم کالا را به قیمت مصوب ارائه خواهند داد.

۶۰۰ واحد صنفی مشهد ۲۰ قلم کالا را به قیمت مصوب ارائه خواهند کرد

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری در قرارگاه مرکزی زائران نوروزی خراسان رضوی که با حضور وزیر کشور و استاندار برگزار شد، اظهار کرد: تمام تلاش ما فراهم کردن اقامتی خوب و آسان برای زائران است.

فرماندار مشهد بیان کرد: راه اندازی پنج ایستگاه استقبال از زائران در فرودگاه، پایانه مسافربری، راه آهن، ورودی به مشهد از سمت قوچان و نیشابور، تامین ۶۰۰ هزار تخت اقامت شب رسمی، موقت و اضطراری در این شهر و هفت بازار عرضه مستقیم کالا در سطح شهر و راه اندازی ۹ جایگاه دریافت شکایت از تاکسی ها، برخی از اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ۱۳ اسفند امسال تاکنون یک میلیون و ۶۰۰ هزار زائر در مشهد اقامت داشته اند، افزود: ۲۵ هزار نفر از این تعداد از سایر کشورها بودند.

سال ۱۴۰۱ ترجمان واقعی جنگ ترکیبی دشمن بود

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی هم در این جلسه اظهار کرد: در حال به پایان رساندن سالی پر از اتفاق و پر رویداد هستیم، سال ۱۴۰۱ ترجمان واقعی جنگ ترکیبی دشمن بود.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی از جمله استانهای مورد توجه و تمرکز دشمن است، افزود: توطئه های مختلف دشمنان در این استان، مقتدرانه دفع شد.

وی اظهار کرد: با همدلی، هماهنگی و هم افزایی همه مسوولان استانی توانستیم تهدیدهای فراوان را خنثی نماییم.

به گفته وی، برای نوروز هم سربازان گمنام امام زمان(عج) در آمادگی کامل هستند و شبانه روز برای تامین امنیت مردم بویژه در مناسبتهای خاص تلاش می‌کنند.

۵۵ درصد حوادث جاده ای استان ناشی از خواب آلودگی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی هم با بیان اینکه ۵۵ درصد حوادث جاده ای استان ناشی از خواب آلودگی است، افزود: نوروز امسال کاهش ۲۲ درصدی حوادث را هدفگذاری کرده بودیم که محقق شد. برای نوروز آتی کاهش ۳۰ درصدی حوادث هدف گذاری شده است.

جواد خدایی ادامه داد: ۲۶۰ نفر از نیروهای بسیج و سپاه در نورزو به پلیس راه استان خراسان رضوی کمک خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.