نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: احداث پل «شهدای اروند» شهر خرمشهر به دلیل حضور کاروان‌های راهیان نور و زائران اربعین حسینی و در واقع شناور بودن جمعیت این شهر، مهم است.

احداث پل «شهدای اروند» با توجه به جمعیت شناور خرمشهر مهم است

سید لفته احمدنژاد اظهار کرد: احداث پل «شهدای اروند» خرمشهر، پروژه بزرگ و مهمی است و باید شهر خرمشهر را با نگاه ملی و فرامنطقه‌ای نگاه کنیم.

وی تاکید کرد: حق مردم این منطقه فراتر از این اقدامات است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس افزود: از سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان بزرگترین دستگاه حاکمیتی و اجرایی منطقه انتظار می‌رود در موضوعات توسعه‌ای بسیار فراتر اقدام کند و انتظار داریم که برنامه‌های پیش‌رو با حضور مدیرعامل جدید این سازمان پررنگ‌تر در منطقه اجرا و انجام شود.

احمدنژاد در ادامه ارزآوری و توسعه اشتغال در خرمشهر را از مطالبات مردم دانست و تاکید کرد: خرمشهر یک ایران است و از همه متولیان اجرایی و مجموعه شهرستانی و منطقه‌ای تقاضا می‌شود که موضوعات عمرانی و زیرساختی شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر را به شکلی مورد توجه قرار دهند تا مردم از این حالت یاس و ناامیدی خارج شوند.

وی، پروژه احداث پل «شهدای اروند» شهر خرمشهر را به دلیل حضور کاروان‌های راهیان نور و اربعین حسینی مهم برشمرد و گفت: جمعیت خرمشهر شناور است و امیدوارم با روحیه همدلی و همگرایی در کنار یکدیگر شاهد مسائل خوب و در شأن خرمشهر قهرمان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.