معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس گفت: اولین جشنواره هنرهای نوری ایران، امشب و در بوستان کوهسنگی مشهد افتتاح می‌شود.

اولین جشنواره هنرهای نوری ایران در مشهد افتتاح می‌شود

به گزارش قدس خراسان، حسین باغگلی ، با بیان اینکه یکی از اقدامات خاص سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس، ویژه استقبال از بهار ۱۴۰۲، پیش‌بینی پهنه‌های مختلف و متنوع در سطح شهر بوده، اظهار کرد: ایجاد پهنه‌ها و مکان‌رویدادها، با این هدف برنامه‌ریزی شده تا در قالب برنامه‌های مدون و فراگیر، اجرای رویداد داشته باشیم و آثار تجمیعی باشند.

وی گفت: یکی از این پهنه‌های پیش‌بینی شده، پهنه «نور» بوده که یک کار علمی است؛ اتفاقی که در آن، هنرمندانی از سراسر کشور حضور پیدا کرده و حدود ۴۰ اثر انتخاب شده است.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس افزود: با توجه به تقارن تعطیلات سال نو با ماه مبارک رمضان، شاهد حضور پررنگ‌‍تر مردم در فضاهای عمومی شهری، از زمان افطار تا سحر خواهیم بود که قطعا جشنواره هنرهای نوری ایران، فرصت بسیار مناسبی برای گذران اوقات فراغت خانواده‌ها محسوب می‌شود.

باغگلی با بیان اینکه جشنواره نور در محدوده‌ای به مساحت ۳ هکتار و در بوستان کوهسنگی احداث شده، تصریح کرد: این جشنواره شامل المان‌های نور، همراه با رویدادهای فرهنگی از جمله پخش داستان‌هایی در حوزه نمایش و تئاتر با جلوه‌های ویژه و خلاقانه است که امشب افتتاح خواهد شد.

منبع: شهرآرا

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.