۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 863984

دنیل مدودف پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های طرفداران الکساندر زورف در جریان دیدار مرحله یک هشتم نهایی تنیس مسترز مونته کارلو، بازگشت رویایی به بازی داشت و در نهایت پس از سه ساعت و پنج دقیقه به برتری رسید.

مدودف را عصبانی نکنید!

به گزارش قدس آنلاین، در جریان یکی از دیدارهای مهم مرحله یک هشتم نهایی تنیس مسترز ۱۰۰۰ امتیازی مونته کارلو، دنیل مدودف نفر چهارم رنکینگ از روسیه در دیداری سخت و نفس‌گیر مقابل هموطن خود الکساندر زورف در یک مصاف سخت و تماشایی که سه ساعت و پنج دقیقه به طول انجامید، با نتیجه ۲-۱ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

ست نخست این دیدار با نتیجه ۶-۳  به سود زورف به پایان رسید. در ست دوم زورف در گیم نهم موفق شد حریف خود را بریک کند و ۵-۴ پیش بیفتد تا در آستانه یک پیروزی بزرگ قرار گیرد.

مدودف زمانیکه ۵-۴ از حریف خود عقب افتاد، هنگام رفتن به کنار زمین برای گذراندن تایم استراحت، از فرط عصبانیت پایه تور تنیس را از جا کند و سپس با لبخندی ناشی از عصبانیت به روی نیمکت نشست. این اقدام مدودف با خنده زورف نیز همراه شد و طرفداران او به شدت زورف را مورد تشویق قرار دادند و به اقدام مدودف معترض شدند که مدودف بارها به آن‌ها دیس‌لایک نشان داد.

در شرایطی که همه در انتظار برتری ۶-۴ زورف در ست دوم و پایان این مسابقه بودند، مدودف موفق شد در گیم دهم حریف خود را بریک کند و کار را به تساوی بکشد. مدودف سپس چندین مرتبه با گذاشتن انگشت روی بینی خود، طرفداران زورف را به سکوت دعوت کرد.

در نهایت ست دوم با نتیجه ۷-۵ به سود مدودف به پایان رسید تا کار به ست سوم و پایانی کشیده شود.

در ست سوم نیز مدودف بار دیگر ۵-۴ عقب افتاد اما این بار نیز به بازی برگشت و در شرایطی که باز هم برابر طرفداران زورف واکنشی ناشی از عصبانیت داشت، با انگیزه زیاد در نهایت ۷-۶ به برتری رسید و در مجموع با برتری ۲-۱ پیروز این جدال سخت و نفس‌گیر شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.