کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روزهای شنبه و یکشنبه بارندگی‌های رگباری توام با رعد و برق در ارتفاعات و برخی مناطق غربی و نوار جنوبی به ویژه شمال غرب استان رخ خواهد داد.

بارش های رگباری توام با رعدوبرق برخی نقاط خراسان رضوی را در برمی‌گیرد

به گزارش قدس خراسان، زهرا عنایتی اظهار کرد: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده با گذر امواج میانی جو و افزایش ناپایداری، به تدریج بر ابرناکی هوا افزوده می شود که در پی آن بارندگی‌های رگباری توام با رعد و برق در ارتفاعات و برخی مناطق غربی و نوار جنوبی به ویژه شمال غرب استان رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: روند افزایش دما تا فردا شنبه در استان خراسان رضوی ادامه دارد اما روز یکشنبه به طور موقت کاهش ۲ تا پنج درجه ای دمای هوا به ویژه کاهش دمای روزانه پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از فردا شنبه تا اواخر هفته آینده نیز افزایش سرعت وزش باد در استان خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود که در نواحی بادخیز گاهی وزش باد، شدید و توام با گرد و خاک خواهد.

عنایتی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۹ تا ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر در نوسان بود و بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۹ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب مشهد به ۱۳ درجه سلسیوس می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: قوچان با کمینه دمای هوای چهار درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۳۰ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌ بردسکن با ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.