رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا بستری در مراکز درمانی استان خراسان رضوی، طی ده روز گذشته کاهشی ۶۶ درصدی داشته است.

کاهش ۶۶ درصدی تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، دکتر محمد پهلوان کاشی با بیان اینکه تعداد بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا بستری در ده روز اخیر از ۲۱۴ نفر به ۷۲ نفر کاهش یافته است اظهار کرد: برای ادامه این روند، عموم مردم باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی را همچنان مورد توجه قرار دهند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در حال حاضر ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش های مراقبت ویژه استان بستری هستند  که تمامی این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

وی گفت: طی شبانه روز گذشته ۲۸ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۲۶ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

پهلوان کاشی با بیان اینکه خوشبختانه در شبانه روز گذشته موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی گزارش نشده است گفت: در شرایط حال حاضر بهترین راهکار برای مقابله با کرونا، دریافت و یا تکمیل واکسیناسیون، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، اجتناب از حضور در مکان های شلوغ و استفاده از ماسک است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه همچنان تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران در آمادگی کامل هستند از عموم مردم خواست در صورت ابتلا به علائم مشکوک به کرونا، ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت راهنمایی های لازم به نزدیکترین مرکز بهداشتی و درمانی سطح یک و دو مراجعه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.