دوچرخه سوار پیشکسوت نکایی درجریان مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور که در شهرستان تنکابن درغرب مازندران برگزار شد، بر اثر ایست قلبی جان باخت.

مرگ دوچرخه‌سوار پیشکسوت بر اثر ایست قلبی!

به گزارش قدس آنلاین، دوچرخه سوار پیشکسوت نکایی در جریان مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور که در شهرستان تنکابن درغرب مازندران برگزار شد، بر اثر ایست قلبی جان باخت.

مرحوم جمشید جوادی از دوچرخه سواران پیشکسوت شهرستان نکا بود که روز جمعه در حین انجام مسابقات دوچرخه سواری پیشکسوتان کشور در تنکابن دچار ایست قلبی شد و جان باخت.

 جوادی از دوچرخه سواران پیشکسوت و مسؤول کمیته کوهستان هیات دوچرخه سواری شهرستان نکا بود که در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی کشور در روزهای ششم تا هشتم در تنکابن حضور داشت.

در روز سوم مسابقات که در رشته ماراتن با حضور همه دوچرخه سواران برگزار شد و مرحوم جوادی نیز در آن حضور داشت، تنها پس از طی چندکیلومتر از مسیر مسابقه، به یک باره درحین مساقه دچار ایست قلبی شد.

مرحوم جوادی که ازجانبازان  ۴۰ درصد جنگ تحمیلی نیز بوده، در ۱۰ سال گذشته قهرمان دوچرخه سواری پیشکسوتان مازندران بود و چهارمی کشوری را نیز در کارنامه ورزشی خود داشت.

پیکر مرحوم جمشید جوادی روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت در شهرستان نکا تشییع و خاکسپاری شد.

گفتنیست؛ پیش از این نیز، امیرحسین شیرچی فوتبالیست تیم شهدای بابلسر و در حین بازی درلیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، براثر ایست قلبی جان باخت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.