وزیر ارشاد در حاشیه مراسم رونمایی از مسابقه کتابخوانی خاتون و قوماندان گفت: حفظ زبان و خط فارسی از رهنمودهای رهبری است و بنای ما این است که تمام اماکن سطح شهر از اسامی ایرانی برخوردار باشند. 

تمام اماکن سطح شهر باید از اسامی ایرانی برخوردار باشند

به گزارش قدس خراسان، آیین رونمایی از مسابقه بزرگ کتابخوانی هزار و یک جلد خاتون و قوماندان - از ولادت تا ولایت، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانواده شهید علیرضا توسلی صبح روز پنجشنبه ۱۱ خردادماه در پردیس سینمایی ویلاژتوریست، واقع در شهرستان طرقبه و شاندیز برگزار شد.

امام جمعه شهرستان طرقبه در این مراسم بیان کرد: این شهرستان دارای مردمی مومن، پاک و ولایتمدار است که سرانه شهدای آن به ازای هر ۱۰۰ نفر یک شهید است. این شهدا و وجود هزاران موقوفه بیانگر تدین  مردم اینجاست.

حجت‌الاسلام ایزدی ادامه داد: ما در این شهرستان از اتحاد خوبی برخورداریم و نماینده و مسوولان بسیار خوبی داریم. دو بخش طرقبه و شاندیز بسیار با هم متحد و در تعامل هستند. انشالله توجه وزیر ارشاد و دیگر مسولان به این منطقه بیش از پیش معطوف شود.

سپس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و دیگر مسوولان حاضر در برنامه، از پوستر این مسابقه کتابخوانی رونمایی شد.

ناشر کتاب نیز در این مراسم اعلام کرد که پس از تقریظ رهبری، چاپ سوم کتاب به اتمام رسیده و درحال تجدید چاپ است.

نام مجموعه ویلاژتوریست اصلاح شود

در حاشیه این مراسم، محمدمهدی اسماعیلی نسبت به نام مجموعه ویلاژتوریست واکنش نشان داد و بیان کرد: نام این مجموعه ایراد دارد. حفظ زبان و خط فارسی از رهنمودهای رهبری است و بنای ما این است که تمام اماکن سطح شهر از اسامی ایرانی برخوردار باشند.

وی از مسوولان ارشاد استان پیگیری این موضوع را مطالبه کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.