مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در تصادفات روی داده در جاده‌های زنجان- ایجرود و قیدار به ابهر به ترتیب ۶ و چهار نفر مصدوم شدند.

وقوع ۲ تصادف در جاده‌های زنجان ۱۰ مصدوم‌ برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، حکمت اله‌ هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از گزارش وقوع تصادف در ساعت ۱۹ و ۵۴ دقیقه به هلال خبر داد و اظهار کرد: برخورد پراید با گاردریل در کیلومتر ۳۲ جاده زنجان _ ایجرود توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: بعد از رسیدن گزارش تصادف، یک تیم‌عملیاتی همراه با آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید فروزنده گردنه پاپایی برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی گفت: در این سانحه رانندگی ۶ نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومان توسط هلال احمر  به مراکز درمانی منتقل و در مسیر تحویل عوامل اورژانس شد.

هاشمی به وقوع تصادف دیگری در کیلومتر چهار جاده ابهر _ قیدار اشاره کرد و ادامه داد:  این سانحه ساعت ۱۹ و ۴۵  توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: یک تیم از پایگاه امداد و نجات موقت قره‌آقاج همراه با آمبولانس و یک تیم عملیاتی دیگر از پایگاه دو تپه با ست نجات اعزام شدند.

وی افزود: این سانحه چهار مصدوم داشت که یکی از مصدومان توسط هلال احمر  به بیمارستان الغدیر ابهر انتقال داده شد و این عملیات نیز ساعت ۲۱و پنج دقیقه به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.