مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ از افتتاح اولین مرکز دولتی ناباروری استان البرز در این شهرستان خبرداد.

اولین مرکز دولتی ناباروری استان البرز افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین،  علی رنجبرپور  افزود: یکی از سیاسیت های دولت تشویق خانواده ها و زوجین به فرزندآوری است اما متاسفانه بعضی از زوجین به علت بیماری های که دارند نمی توانند صاحب فرزند شوند که با پیشرفت علم پزشکی و تکنولوژی امروزه این مشکلات قابل درمان است.
وی بیان کرد: این مرکز در بیمارستان امام جعفرصادق(ع) شهر هشتگرد در سطح ۲ که تمام خدمات آن دولتی است راه اندازی شده بطوریکه در آن خدمات اولیه مشاوره و آزمایشات برای مراجعین که مشکل باروری دارند انجام می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ گفت: هزینه اولیه راه اندازی و تجهیز این مرکز بالغ بر ۲۶۵ میلیارد ریال است و با پیگیری ها در سال جاری خدمات سطح سه هم با حمایت خیرین در این مرکز قابل ارایه می شود.
وی یادآورشد: با توجه به مشاوره ها و آزمایشاتی که در این مرکز انجام می‌شود یکسری از مشکلات مراجعه کنند ها را می‌توانیم درمان کنیم اما اگر نیاز به ادامه درمان بیشتری باشد این افراد به مراکز سطح سه معرفی می‌شوند.
رنجبر پور با بیان اینکه تمام تعرفه های خدماتی در این مرکز دولتی است گفت: با توجه به بالابودن هزینه های مشاوره و آزمایشات در بخش خصوصی، با تمام بیمه ها قرارداد همکاری امضاء شده است.
وی گفت: این مرکز هم اکنون آماده ارایه خدمات به مراجعه کننده ها است و به زودی شرایط را مهیا خواهیم کرد تا زوجین بتوانند در سایر شهرستان های استان بدون مراجعه حضوری و از طریق درگاه اینترتی و به صورت پرتابل نوبت دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.