کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، شب گذشته موفق شد تعداد گل‌های زده‌اش در عرصه باشگاهی را به عدد 850 برساند.

همه رکوردها برای کریس؛ به آقای گل تاریخ تعظیم کنید!

به گزارش قدس آنلاین، النصر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ عربستان به مصاف الحزم رفت و با نتیجه 1-5 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

رونالدو بار دیگر ستاره اول تیمش در این بازی بود و موفق شد دو پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کند و یک گل هم به ثمر برساند تا نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این دیدار ایفا کرده باشد. گلی که او وارد دروازه حریف کرد تحسین بسیاری را برای این بازیکن 38 ساله به همراه داشت. 

اما اتفاق مهمی که در این بازی رخ داد این بود که این ستاره پرتغالی با گلی که در این دیدار به ثمر رساند، رکورد جدیدی را در عرصه گلزنی به نام خودش ثبت کرد. 

کریستیانو حالا موفق شده درمجموع 850 گل در تمامی تیم‌هایی که پیراهن آن‌ها را به تن داشته بزند تا اولین بازیکنی در تاریخ باشد که توانسته چنین آماری را به ثبت برساند و بار دیگر رکورد جدیدی را به نام خودش بزند. 

این بازیکن در چهار دیداری که در این فصل در لیگ عربستان با پیراهن النصر انجام داده 6گل زده تا نشان دهد هنوز هم از قدرت بالایی در زمینه باز کردن دروازه حریفان برخوردار است و همان بازیکن ترسناکی است که همه باید از حضورش در زمین بازی نگران باشند. 

دوران اوج گلزنی رونالدو در رئال مادرید بود که موفق شد 451 گل را وارد دروازه حریفان کند و نامش را به عنوان برترین گلزن تاریخ این باشگاه برای همیشه جاودانه کند، رکوردی که شاید سال‌ها طول بکشد تا بازیکنی بتواند آن را بشکند و رونالدو را به جایگاه دوم در رده‌بندی برترین گلزنان تاریخ رئال تبعید کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.