به نظر می آید چهار هفته خبرساز در انتظار ورزش کشور است تا همه با چهره کابینه جدید موردنظر آقای وزیر در حوزه ورزش و جوانان آشنا شوند.

رونمایی از کابینه جدید آقای وزیر، تغییر برای تحول در ورزش

به گزارش قدس آنلاین، با ورود کیومرث هاشمی به کابینه دولت سیزدهم بسیاری از کارشناسان و منتقدان ورزشی پیش بینی کردند، متولی جدید دستگاه ورزش برای ترمیم بدنه مدیریتی ورزش کشور پس از بازی های آسیایی و پاراآسیایی به سراغ تغییرات مدنظر خود خواهد رفت تا روند حرکتی ورزش کشور سرعت بیشتری به خود بگیرد.

هرچند وزیر ورزش و جوانان در طول هفته های اخیر هیچ اظهارنظری در خصوص زمان تغییرات جدید در بدنه ورزش انجام نداد اما رایزنی های پشت پرده و جلسات منظم کارشناسی نشان می داد هاشمی در مراحل پایانی پروسه تغییرات در بدنه ورزش کشور به سر می برد و به زودی وارد فاز اجرا خواهد شد تا دستگاه منفعل ورزش را با تغییرات اساسی و کلیدی به نوعی به سمت جلو هدایت کند تا سیستم ورزش کشور از پوسته قبلی که میراث دوره مدیریت حمیدسجادی در راس وزارت ورزش و جوانان بود خارج شود.

پروسه تغییرات در سئول شمالی با کنار گذاشتن کاوه احمدی کلید خورد تا شروین اسبقیان یکی از گزینه های مورد اعتماد وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل حوزه وزارتی وزیر مشغول به کار شود. با روی کارآمدن اسبقیان بازار شایعات در خصوص سایر تغییرات در بدنه وزارتخانه نیز آغاز شد اما سفر استانی دولت به استان کردستان وقفه ای چند روزه را در این مسیر ایجاد کرد اما حالا شنیده می شود به احتمال فراوان در هفته های آتی و احتمالا در دو هفته ابتدایی آذرماه سایر بخش های مدیریتی وزارت ورزش و جوانان نیز دستخوش تغییر و تحول قرار گیرد.

شنیده می شود، معاونت ورزش قهرمانی، معاونت پارلمانی، شرکت توسعه و تجهیز،معاونت فرهنگی نیز در صف تغییرات قرار گرفتند که پس از انجام مراحل ابتدایی و انجام بروکراسی اداری نفرات جدید از سوی وزیر معرفی و مشغول به کار خواهند شد.

اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد احتمال سیدمحمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی به زودی مسوولیت خود را به فرد دیگری تحویل خواهد داد و به جای اسبقیان در فدراسیون جانبازان و توانیابان فعالیت خود را ادامه خواهد داد. از طرفی شایعه شده است مهریار عسکریان مدیر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی نیز به زودی جای خود را به سیدمهدی هاشمی رئیس پیشین فدراسیون تیراندازی خواهد داد. درباره کلهر و رومیانی نیز اخبار متعددی شنیده می شود که به نظر می رسد آنها نیز به زودی از گردونه مدیریتی در حوزه ورزش و جوانان نیز خارج خواهند شد.

اما جدا از تغییرات در چارت سازمانی وزارت ورزش و جوانان سوالی که برای افکارعمومی به وجود آمده اینست که وزیر ورزش و جوانان برای مدیریت جدید استقلال و پرسپولیس چه تدبیری در نظر دارد؟

با وجود اینکه هیچ گونه پالس روشنی از سوی سئول شمالی دیده نمی‌شود اما بعید نیست در هفته های پیش رو تغییرات در سطح مدیریت کلان هر دو باشگاه ایجاد شود و ترکیب مدیریتی هر دو باشگاه شاهد تغیرات چشمگیر باشد، البته کیومرث هاشمی در هفته های اخیر نشان داده کوچکترین علاقه ای به جنجالی های رسانه ای ندارد به همین دلیل در سکوت کامل خبری رایزنی های خود را انجام می دهد تا روند قانونی سپری شود آنگاه پس از حصول کامل از نتیجه تغییرات مدنظرش ماجرا را از طریق روابط عمومی وزارتخانه اعلام می کند تا به این ترتیب تنش و حاشیه ای در مسیر ایجاد تغییرات شکل نگیرد. 

با این وجود به نظر می آید چهار هفته خبرساز در انتظار ورزش کشور است تا همه با چهره کابینه جدید موردنظر آقای وزیر در حوزه ورزش و جوانان آشنا شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.