۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 932518

طرح دیوارنگاره میدان جهاد پایتخت در قالب پویش «ایران قوی» با شعار «سپاه ابابیل» رونمایی شد.

«سپاه ابابیل» در میدان جهاد تهران

به گزارش قدس آنلاین، جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان جهاد شهر تهران روز دوشنبه- دوم آبان ماه با شعار «سپاه ابابیل» به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج رونمایی شد.

این دیوارنگاره در قالب پویش «ایران قوی» اثری از خانه طراحان انقلاب اسلامی است که دانیال فرخ طراحی گرافیک آن را برعهده داشته است.

در توضیح دیوارنگاره «سپاه ابابیل» آمده است: «این با شما بی‌خردانی که خوارج خویید/ موشک از جنس ابابیل شود در کارش»

«سپاه ابابیل» در میدان جهاد تهران

ابابیل از پهپادهای ارتش ایران است که شهرت آن به دلیل پرواز بر فراز ناو وینسنس است. ابابیل۲ از جمله نخستین دستاوردهای پهپادی جمهوری اسلامی ایران است که دارای برد عملیاتی ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلومتر، مداومت پروازی ۷۵ تا ۱۲۰ دقیقه، سقف ارتفاع پرواز ۱۱ هزار پا و بیشینه سرعت ۲۵۰ کیلومتر است و تا به امروز تعداد بسیار زیادی از آن تولید شده و در اختیار یگان‌های مختلف نیروهای مسلح کشورمان قرار گرفته است. این پهپاد که ابتدا با ماموریت مراقبت و شناسایی و هدف تولید شده بود، بعدها ماموریت انتحاری نیز برای آن تعریف شد و هم‌اکنون در قالب این ماموریت در اختیار نیروهای مسلح قرار دارد.

طرح دیوارنگاره میدان جهاد تهران پنجم مهرماه امسال با شعار «چند قدم تا فتح» نیز در قالب پویش «ایران قوی» به همت خانه طراحان انقلاب اسلامی و سازمان هنری رسانه اوج رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.