مدیرکل امور پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فعالیت‌های فرهنگی، اصل جهاد تبیین، اصل غیرتمندی و اصل جوانمردی است.

فعالیت‌های فرهنگی اصل جهاد تبیین و غیرتمندی است

به گزارش قدس خراسان، مهدی بادپا عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانشگاهی «شهید غیرت» در دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: شهید الداغی، اسطوره غیرت و جوانمردی در عصر تهاجم فرهنگی است و وظیفه ما دانشگاهیان، حفظ و ترویج فرهنگی است که آن بزرگوار جان ارزشمندش را برای حفظ آن فدا کرد.

مدیرکل امور پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: فتنه سال گذشته پس از چندین سال جنگ شناختی و با برنامه‌ریزی قبلی دشمن انجام شد، که خون پاک شهید الداغی و شهدای این ناآرامی‌ها، سیلی محکمی بر گوش کودتاچیان مخملی آمریکا و دشمنان ایران اسلامی بود.

وی افزود: در واقع رشادت و جوانمردی‌های همین جوانان بود که فتنه دشمنان ایران اسلامی را ناکام گذاشت.

بادپا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار ماه مبارک رمضان با تشکل‌ها، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به دانشجویان توصیه کردند سیره شهدا را مطالعه و با زندگی آنان آشنا شوند.

مدیرکل امور پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه مسیر جهاد تبیین از فرهنگ می‌گذرد، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی، اصل جهاد تبیین، اصل غیرتمندی و اصل جوانمردی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.