حسین وفایی در مرحله نیمه نهایی مسابقات انگلستان مقابل مرد شماره یک اسنوکر جهان شکست خورد و از رسیدن به بازی نهایی باز ماند.

حسین وفایی مقابل مرد شماره یک اسنوکر جهان شکست خورد 

به گزارش قدس انلاین حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ مقابل «رونی سالیوان» مرد شماره یک اسنوکر جهان به میدان رفت و مقابل این حریف انگلیسی شکست خورد و از رسیدن به فینال رقابت‌ها بازماند.

وفایی ابتدا ۲ بر صفر از حریف سرشناس خود عقب افتاد و موفق شد بازی را ۲ بر ۲ برابر کند اما در ادامه بازی از دست او در رفت و سالوان ازفرصت های پیش آمده بهتر استفاده کرد و در نهایت بازی ۶ بر ۲ به سود حریف انگلیسی به پایان رسید.

وفایی پیش از این «ژانگ آندا» را ۶ بر ۴، «شأن مورفی» مرد شمار ۷ جهان را ۶ بر ۴، «متئو سلت» را ۶ بر ۱ و «مارک او دونیل» را ۶ بر صفر شکست داده بود.

مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ یک مسابقات اسنوکر حرفه‌ای است که از ۲۵ نوامبر تا ۳ دسامبر ۲۰۲۳ در انگلستان برگزار می‌شود. برنده این مسابقات می‌تواند ۲۵۰ هزار پوند را کسب کند.
مجموع
جوایز این رقابت‌ها یک میلیون و دویست و پنج هزار پوند تخمین زده شده است. مدافع عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی انگلستان مارک آلن بو دکه در فینال ۲۰۲۳ توانست دینگ جونهوی را با نتیجه ۱۰ بر ۷ شکست دهد اما در این دوره از مسابقات در دیدار نخست مقابل حریف فینالیست سال گذشته خود شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.