دادستان بردسکن گفت: ممنوعیت خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن به تمامی دفاتر اسناد رسمی و بنگاه های مشاور املاک سطح شهرستان ابلاغ و مراتب از حیث اجرای مقررات مورد نظارت مستمر قرار گرفته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب گزارش داده شود.

ممنوعیت خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش قدس خراسان، عباس درودی‌نیا اظهار کرد: خریداران امتیاز طرح نهضت ملی مسکن از مشمولین طرح سرمایه خویش را در معرض تضییع قرار خواهند داد.

دادستان بردسکن در نامه‌ای به روسای اداره ثبت اسناد و اتاق اصناف ضمن اشاره به هدف اصلی اجرای طرح نهضت ملی مسکن که رفع مشکل تهیه مسکن برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه است، تاکید کرد: متاسفانه عملا خرید و فروش امتیاز مسکن سود آوری اصلی برای دلالان و واسطه گران حوزه املاک دارد.

وی عنوان کرد:  نظر به اهمیت موضوع و نقش آن در پیشگیری از تشکیل پرونده‌های متعدد حقوقی و مضافا برای نیل به هدف اصلی اجرای طرح مذکور مقتضی است با مدیریت شخصی مراتب ممنوعیت خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن به تمامی دفاتر اسناد رسمی و بنگاه‌های مشاور املاک سطح شهرستان ابلاغ و مراتب از حیث اجرای مقررات مورد نظارت مستمر قرار گرفته و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب به صورت موردی جهت پلمب مراکز متخلف و برخورد مقتضی و عملی در خصوص مفاد این نامه به دادستانی گزارش شود.

درودی نیا همچنین متذکر شد که در صورت قصور و کوتاهی در نظارت بر مراکز مشمول، وفق دستور العمل صادره از ناحیه ریاست معزز قوه قضاییه با عنوان مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن اقدام لازم معمول خواهد شد.

درودی‌نیا افزود: برخی از دلایل توجیهی ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی برای اطلاع رسانی شهروندان منتشر می‌شود و تخلف دارندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و فروش امتیاز مذکور از موجبات فسخ قرارداد است و خریداران امتیاز مسکن ملی سرمایه خویش را در معرض تضییع قرار خواهند داد.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.