فرمانده انتظامی خرم‌آباد از توقیف ۵۳ خودروی «شوتی» در این شهرستان خبر داد.

توقیف ۵۳ خودروی شوتی در خرم‌آباد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای تداوم طرح‌های امنیت‌بخش در سطح شهر و محورهای مواصلاتی این شهرستان و مقابله با مخاطرات رانندگی خودروهای «شوتی» برای دیگر رانندگان، طرح برخورد با خودروهای قاچاق بر به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در قالب اجرای این طرح عملیاتی، طی ۴۸ ساعت گذشته ۵۳ دستگاه خودروی تغییر وضعیت موسوم به «شوتی» که با رانندگی‌های مخاطره‌آمیز باعث ایجاد بی‌نظمی و خطر در سطح جاده‌ها شده بودند، توقیف شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد، گفت: تنها در مواقع ضرورت و به هنگام معیوب‌شدن یا ازبین‌رفتن بعضی قطعات یا ارکان اصلی خودرو مانند، سیلندر، شاسی، اتاق و رنگ مالکان می‌توانند با اخذ مجوز از پلیس راهنمایی‌ورانندگی نسبت به تعویض قطعات اقدام کنند.

سرهنگ قاسمی، اضافه کرد: پلیس با هر گونه تغییر در وضعیت ظاهری مانند گذاشتن گارد در جلو، عقب و یا اطراف خودرو و یا نصب چراغ‌های غیرمجاز، دودی کردن شیشه‌ها و دست‌کاری در فنربندی خودرو و دیگر تغییرات برخورد می‌کند و تا کنون نیز با تعداد زیادی از این خودروها برخورد شده است.

وی به رانندگان توصیه کرد که ضمن رعایت حقوق شهروندان، وسیله نقلیه خود را دست‌کاری نکنند و اگر تغییر وضعیتی ایجاد کرده‌اند آن را اصلاح کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.