۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
کد خبر: 951290

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: به علت پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌ها را در مناطق شهری و صنعتی استان در چند روز اینده پیش بینی می شود.

هوای  همدان آلوده می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسن باقری‌شکیب پیرامون وضعیت جوی استان اظهار کرد: از امروز تا پنج روز آینده آسمان استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی افزود: به علت پایداری جو، افزایش غلظت آلاینده‌ها را در مناطق شهری و صنعتی استان در ساعات اولیه روز خواهیم داشت البته در برخی از ساعات امروز وزش باد را در اکثر نقاط استان داریم.

باقری‌شکیب با اشاره به اینکه طی ساعاتی از امشب و فردا افزایش ابر را در آسمان استان خواهیم داشت، مطرح کرد: احتمال بارش‌های پراکنده به ویژه در مناطق جنوبی استان برای فردا دور از انتظار نیست البته بارش‌ها چندان قابل‌ملاحظه نیست.

وی با بیان اینکه از نظر تغییرات دمایی، تغییر محسوسی نداریم، خاطرنشان کرد: امشب به علت افزایش ابر دمای کمینه یک تا دو درجه سلسیوس در اکثر نقاط استان گرم‌تر خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان ادامه داد: شب گذشته، بیشینه دما با ۱۴ درجه سلسیوس از اسدآباد و فامینن به ثبت رسید و صبح امروز دمای کمینه از بهار و همدان با منفی ۴ درجه سلسیوس گزارش شد.

باقری‌شکیب در پایان بیان کرد: دمای هوا در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۲ و منفی ۴ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.