مدیرکل معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به صحبت‌های یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر توقف ۱۵۰ دستگاه اتوبوس این شرکت گفت: اتوبوس‌های متوقفی آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

اتوبوس‌های متوقفی تهران آماده واگذاری به بخش خصوصی است

به گزارش قدس آنلاین محسن حسینی با عنوان این مطلب افزود: این اتوبوس‌ها در زمان انجام روند واگذاری، با توجه به کیفیت پایین اتوبوس های «آتروس» به صورت پشتیبان در خطوط بکارگیری شده‌اند و به طور کامل متوقف نبودند.

حسینی با تأکید بر اینکه از شهروندان درخواست داریم برای استفاده از اتوبوس نسبت به تهیه کارت بلیت الکترونیک اقدام کنند، ادامه داد: در صورتی که دستگاه کارتخوان سالم باشد و شهروند گرامی تمایل به استفاده از کارت بلیت را نداشته باشد، می‌بایست کرایه خط را برابر مصوب شورای اسلامی شهر تهران به صورت نقدی برابر ماده ۱۱ پرداخت کند.

وی با اشاره به ازدحام جمعیت در برخی از ایستگاه‌ها در ساعات پیک ترافیک شهر تهران، گفت: لازم به تأکید است که ناوگان اتوبوسرانی با تمام ظرفیت و توان موجود در خدمت شهروندان است و با شناسایی خطوط و ایستگاه‌های پر مسافر به صورت میدانی و همچنین نظارت هوشمند از طریق اعزام اتوبوس کمکی به این مسیرها نسبت به ارائه خدمات بهینه اقدام می‌کند.

بر اساس گزارش سایت شهر، مدیرکل معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع این تعداد اتوبوس فعال متناسب با جمعیت شهر تهران نیست و امیدواریم برنامه‌های توسعه‌ای شرکت واحد با اضافه شدن ناوگان جدید محقق شود تا بتوانیم خدماتی در خور مردم شریف تهران ارائه کنیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.