مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با تاکید بر اینکه این استان جزو استان‌های پیشتاز در حوزه اشتغال و صدور مجوز مشاغل خانگی است، گفت: ۸ هزار مجوز مشاغل خانگی در مازندران صادر شده است.

صدور ۸ هزار مجوز مشاغل خانگی در مازندران

به گزارش قدس آنلاین، علی باقری؛ مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران در جلسه شورای هماهنگی کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران گفت: کاهش نرخ بیکاری در استان از مولفه‌های کاری اداره کل کار به شمار می‌آید و تاکنون سهم اشتغال در مازندران ۱۱۰ درصد محقق شده و مازندران از استان‌های پیشرو در کاهش نرخ بیکاری است.

وی به اجرای طرح  پایش و صحت‌سنجی اشتغال در استان  اشاره کرد و افزود: اطلاعات حوزه اشتغال در سامانه ثبت و درج می‌شود و صحت این اطلاعات حائز اهمیت است.

باقری با تاکید بر اینکه  اعتبار مشاغل خانگی امسال ۱۱۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: عملکرد خوب استان در جذب و هزینه‌کرد سبب شد، جذب این اعتبار به ۱۵۴ میلیارد تومان برسد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران از صدور ۸ هزار مجوز مشاغل خانگی در استان خبر داد و افزود: مازندران در زمینه اعتبارات مشاغل خانگی و اعتبارات حوزه اشتغال از استان‌های برتر کشور است.

وی تاکید کرد: توجه ویژه بانک‌ها به توسعه بخش تعاون می‌تواند سبب رشد و شکوفایی تعاونی‌ها و کمک به رشد اشتغال و کار باشد.

محمد الله مرادی، مدیر امور شعب بانک رفاه مازندران هم در این مراسم به مشارکت بانک رفاه مازندران در  پروژه‌های آبرسانی و راه و شهرسازی اشاره کرد و یادآور شد: با اجرای ۷۰ درصد شاخص‌های عملکردی بانک رفاه مازندران در کشور رتبه اول  تا سوم را دارد.

وی گفت: در جذب منابع و مطالبات رتبه مناسبی داریم و  با تلاش بانک رفاه چهار واحد صنعتی در استان مجدد فعال شدند و به چرخه تولید بازگشتند.

مرادی یادآور شد: برای پرونده‌های تولیدی اقدامات قضایی انجام ندادیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.