رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: شرکت‌های بیمه‌ای چند صد میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی گلستان بدهی دارند و این یک معضل جدی است.

بدهی میلیاردی شرکت‌های بیمه به علوم پزشکی گلستان

به گزارش قدس آنلاین، سعید گل فیروزی ، در خصوص مبالغ معوقه کارکنان این دانشگاه، اظهار کرد: شرکت‌های بیمه‌ای چند صد میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی گلستان بدهی دارند و این یک معضل جدی است.

وی افزود: اگر این شرکت‌ها بدهی خود را بپردازند می‌توانیم در خصوص پرداخت معوقه کارکنان این سازمان و هزینه‌های خرید دارو اقداماتی انجام دهیم.

گل فیروزی در خصوص نارضایتی برخی از شهروندان از کمبود تعداد داروخانه در برخی از شهرهای استان، اظهار کرد: در گلستان بیش از ۳۰۰ داروخانه وجود دارد و با توجه به زیاد شدن تعداد داروخانه‌ها، دسترسی مردم به دارو آسان تر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان درباره عدم وجود داروخانه شبانه روزی در برخی از شهرهای استان تاکید کرد: مجوز فعالیت شبانه‌روزی بر اساس یک سری شاخص‌ها صادر می‌شود و ما در تمام شهرهای استان داروخانه فعال داریم اما در صورت تمایل داروخانه، می‌توانیم مجوز فعالیت دو شیفت را صادر کنیم و در صورت دارا بودن شاخص‌های وزارت بهداشت، مجوز شبانه‌روزی نیز صادر خواهد شد.

گل‌فیروزی در خصوص متغیر بودن قیمت برخی از داروها گفت: داروها در کل کشور یک قیمت مشخص دارند و در صورتی که گزارش تخلف داروخانه برای ما ارسال شود بدون وقفه موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.