مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد از انجام ۶۸۲ سورتی پرواز در این فرودگاه از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

برقراری ۶۸۲ سورتی پرواز از فرودگاه خرم‌آباد

به گزارش قدس انلاین، امیرعباس نظری‌زاده، ظهر امروز، سه‌شنبه، با اشاره به افزایش جابه‌جایی مسافر و بار در فرودگاه خرم‌آباد، گفت: استقبال مسافران از پروازهای این فرودگاه طی ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش‌ یافته‌ است.

او افزود: تعداد ۵۵ هزار و ۹۲۶ نفر از ابتدای امسال تاکنون از طریق پروازهای فرودگاه خرم‌آباد جابه‌جا شده‌اند که این میزان از افزایش ۲۷ درصدی برخوردار است.

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد، عنوان کرد: ۶۸۲ سورتی پرواز مسافری در مسیر تهران - خرم‌آباد - تهران و خرم‌آباد - مشهد - خرم‌آباد و پروازهای چارتری در مسیر کرمان، شیراز، رشت از این فرودگاه در ۱۱ ماهه گذشته انجام شده‌ است.

او بیان کرد: پرواز در مسیر خرم‌آباد به نجف اشرف توسط شرکت‌های ایران‌ایر، ماهان، کاسپین، پویا و پارس ایر و آتا انجام شده‌است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

نظری‌زاده با اشاره به جابه‌جایی ۳۵۱ تن بار از طریق پروازهای فرودگاه خرم‌آباد طی ۱۱ ماهه امسال، گفت: این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد بیشتر شده‌ است.

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد، تأکید کرد: فرودگاه خرم‌آباد ظرفیت پذیرش تعداد بیشتری از پرواز به تمام مقاصد داخل و خارج از کشور را در هر ساعت از شبانه‌روز دارد.

او افزود: ۱۸ سورتی پرواز در مسیرهای تهران - خرم‌آباد - تهران و خرم‌آباد - مشهد - خرم‌آباد از طریق فرودگاه خرم‌آباد در هر هفته برقرار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.