رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در شهرستان بیرجند خبر داد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در بیرجند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علیرضا عباسی، امروز ۱۶ فروردین به رسانه‌ها اظهار داشت: به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای شرکت کنندگان و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بروز حوادث در این روز، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد و توقف در مسیر برگزاری مراسم روز قدس و محل اقامه نماز جمعه اعمال خواهد شد. 

وی گفت: پارک تمام وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی (میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران، میدان قدس) و اطراف مسجد امام حسین (ع) از ساعت یک بامداد روز جمعه ۱۷ فروردین ماه ممنوع است. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی گفت: از ساعت ۸ صبح تردد و توقف تمام وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی و خیابان‌های منتهی به مسجد امام حسین(ع) خیابان شهید تیمورپور، خیابان شهید اسدزاده، پاسداران ۱و ۳ ممنوع خواهد بود. 

عباسی توصیه کرد: رانندگان از پارک وسایل نقلیه خود جلوی درب پارکینگ منازل شهروندان جدا خوداری کنند و به دلیل کمبود فضای پارکینگ از مردم می‌خواهیم از وسایل نقلیه عمومی برای عزیمت به راهپیمایی و نمازجمعه استفاده کنند. 

 وی خاطرنشان کرد: باتوجه به مسدودبودن مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری راهپیمایی و به منظور جلوگیری از مشکلات ترافیکی، شهروندان از مسیرهای جایگزین برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.