خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه طی ساعت‌های بامداد امروز شدت گرفته است.

بمباران یک مسجد و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس این گزارش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مسجد شهدا الفاخوره واقع در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

در جریان این حمله دست کم ۱۰ شهید و زخمی برجای مانده است. جنگنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی به صورت گسترده اردوگاه جبالیا و غرب شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی بامداد امروز منطقه تل السلطان واقع در رفح را نیز هدف قرار دادند.

در جریان این حمله‌ها که به صورت مشخص خانه‌های فلسطینی را هدف قرار دادند تعدادی از ساکنان نوار غزه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف خربه العدس در رفح را نیز بمباران کردند.

همچنین صدای وقوع انفجار شدید در منطقه المغراقه واقع در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه به گوش رسیده است. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز همزمان با حمله‌های هوایی این رژیم منطقه بیت حانون در شمال نوار غزه را هدف قرار داد.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه روز گذشته اعلام کرد: رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایت نسل کشی سبب شده است نوار غزه دیگر قابل سکونت نباشد.

سایت شبکه الجزیره به نقل از دفتر اطلاع رسانی وزارت بهداشت غزه نوشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی از نخستین لحظه جنگ به صورت نظام یافته مراکز درمانی را هدف قرار داده است تا غیرنظامیان را به مهاجرت وادار کند.

به گزارش وزارت بهداشت غزه، رژیم صهیونیستی تاکنون ۱۵۵ مرکز درمانی را تخریب کرده و هدف قرار داده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.