خرم آباد- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سازمان اقتصادی کوثر تاکنون حدود 3700 میلیارد ریال در هفت شهرستان استان لرستان هزینه کرده است.

سرمایه گذاری ۳۷۰۰ میلیارد ریالی سازمان اقتصادی کوثر در ۷ شهرستان لرستان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین مزرعه مرغ مادر گوشتی غرب کشور اظهار داشت: مجتمع مرغ ماهان با سرمایه گذاری سازمان اقتصادی کوثر طی دوره چهارساله به نتیجه رسید.

وی با اشاره به اینکه سازمان اقتصادی کوثر تاکنون حدود ۳۷۰ میلیارد تومان در هفت شهرستان استان لرستان هزینه کرده است، عنوان کرد: میزان اشتغال مستقیم پروژه مرغ ماهان دوره چگنی ۱۰۰ نفر و اشتغال غیرمستقیم آن ۸۰۰ مورد بوده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگرانی با بیان اینکه امسال سال استثنایی برای کشور است، تصریح کرد: کارشکنی های داخلی و خارجی، کارشکنی های اقتصادی، حصر اقتصادی کشورهای منطقه و تحریم هایی که کشور آمریکا انجام داد، کارشکنی آمریکا در مقابل برجام که خودش امضا کرده بود، همگی موجب شدند امسال سالی استثنایی باشد.

حجت الاسلام شهیدی به سخنان رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت اشاره کرد و گفت: کارهای آمریکا مربوط به امروز نیست و از اول انقلاب تا به امروز ادامه داشته و هر روز با عناوین مختلف علیه ایران اقدام می کردند.

وی افزود: با وجود همه توطئه‌ها ما یک کشور با ثبات در منطقه هستیم که یک عامل آن مسئله رهبری بوده که از زمان امام(ره) و بعد از امام واقعاً هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری عامل مهمی بوده است.

معاون رئیس جمهور عامل دوم پیروزی نظام را نقش‌آفرینی مردم دانست و بیان داشت: در کشور خانواده‌هایی داریم که پنج شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، ۸۴ خانواده در کشور چهار شهید را  و بیش از هفت هزار خانواده دو شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

حجت الاسلام شهیدی افزود: سومین عاملی که توانست انقلاب را حفظ کند اعتقاد به انقلاب بود، انقلابی که تاکنون در دنیا سابقه نداشته است، باید حواسمان باشد با وحدت، اتحاد و پیروی از رهبری همه کنار دولت باشیم.

وی به اعطای ۱۶۶ فقره زمین به خانواده های شهدا و ایثارگران کشور اشاره کرد و گفت: همچنین ۱۶۶ هزار مورد تسهیلات ساخت مسکن به خانواده های شهدا و ایثارگران پرداخت شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهیدهفت هزار میلیارد در کل کشور سرمایه گذاری کرده است، افزود: مهم ترین رویکرد ما تولید و اشتغال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.