البرز- مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه تردد در محورهای مواصلاتی البرز ۵ برابر میانگین کشور است، گفت: بیش از ۵۴ میلیون تردد خودرو طی تیرماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان البرز ثبت شد.

تردد در راه‌های البرز ۵ برابر میانگین کشوری است

به گزارش قدس آنلاین  وبه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، مهرداد جهانی اظهار کرد:همزمان با  شروع فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانی طی تیر ماه سال جاری بیش از ۵۴  میلیون  خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز تردد کردند.

وی افزود : این آمار طی روزهای یکم تا سی و یکم تیرماه توسط ۴۰ دستگاه تردد شماره به ثبت رسیده است.

این مسئول بیان کرد : در حالی که در این بازه زمانی متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه درکل کشور ۳۸۸ تردد در ساعت است، این آمار در محورهای استان  البرز ۱۸۴۳ تردد بوده که پنج برابر تردد  در کل کشور است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه  بیشترین میزان تردد در روز نهم تیر ماه به تعداد یک میلیون و ۸۴۹ هزار و ۹۲۰   خودرو در آزاه راه تهران – کرج – قزوین بوده است گفت :این میزان تردد در مقایسه با تیرماه سال گذشته۴/۶ درصد افزایش داشته است  .

وی تصریح کرد:با توجه به اینکه استان البرز شاهراه مواصلاتی چندین استان کشور است گفت: همزمان با شروع سفرهای تابستان اکیپ راهداری جهت خدمات رسانی مطلوب به مسافران در جاده های استان استقرار پیداکردند.

جهانی خاطر نشان کرد : هموطنان همواره می توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه های استان با شماره ۱۴۱  تماس حاصل فرمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.