مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از تشدید اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا همزمان با قرمز شدن وضعیت شهر مشهد خبر داد.

افزایش اقدامات ضد کرونایی در ناوگان  اتوبوسرانی مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده، درباره اقدامات این سازمان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت مشهد در زمینه شیوع بیماری کرونا، ضدعفونی ناوگان شامل سطوح دارای تماس مشترک از جمله درها، دستگیره‌ها و... بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با جدیت بیشتری در حال انجام است.

وی افزود: تعویض فیلترهای سیستم تهویه مطبوع اتوبوس ها طی برنامه مستمر، محصورسازی فضای کابین اتوبوسرانان و مینی بوسرانان، توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز بین کارکنان و غربالگری سلامت اتوبوسرانان و مینی بوسرانان بصورت روزانه نیز که پیش از این انجام می گرفت اکنون با جدیت بیشتری در حال انجام است.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین هم اکنون در ناوگان، ایستگاه ها و پایانه ها اطلاع رسانی پیرامون فاصله گذاری اجتماعی و الزام استفاده مسافرین از ماسک انجام شده است و ناظرینی در راستای توصیه مسافرین به استفاده از ماسک در پایانه های این سازمان مستقر شده اند.
حسینقلی زاده مقدم افزود: از شهروندان عزیز تقاضا می شود از سفرهای غیرضروری درون شهری اجتناب نموده و در صورت استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.