مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: نماز جمعه فردا، همانند ۲ ماه اخیر، در تمامی ۵۳ پایگاه نماز جمعه استان و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های مقابله با کرونا اقامه می‌شود.

نماز جمعه ۲۲ مرداد در همه پایگاه‌های خراسان رضوی اقامه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،  حجت الاسلام محمدحسین ایزدی افزود: از ۳۱ اردیبهشت ماه امسال به بعد نماز جمعه به صورت پیوسته در تمامی پایگاههای استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، همراه با تب‌ سنجی عمومی در مبادی ورودی محل برپایی آن، رعایت کامل و دقیق شیوه نامه های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آنها برگزار می‌شود.

محمود تشکری، معاون ستاد برگزاری نماز جمعه مشهد هم گفت: نماز جمعه فردا در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و به امامت آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد برپا خواهد شد.

با شیوع ویروس کرونا، برگزاری نماز جمعه از روز نهم اسفند ۹۸ به مدت سه ماه در تمامی ۵۳ پایگاه خراسان رضوی لغو شد که به دنبال مهار نسبی همه گیری این ویروس و روند رو به بهبود شرایط از ۱۷ اردیبهشت ماه پارسال، برگزاری این آیین به تدریج در نقاط مختلف استان ازسرگرفته شد.

هم اینک ۲۵ شهرستان از مجموع ۳۳ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، هفت شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.