شهردار منطقه چهار مشهد گفت: با هماهنگی و انسجام دستگاه‌های اجرایی، مدیریت یکپارچه شهری در خدمت شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیریت یکپارچه شهری در خدمت شهروندان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، مجید نژادحسین در نخستین جلسه هم‌اندیشی مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه چهار که با حضور رؤسای دستگاه‌های اجرایی محدوده خدماتی شهرداری این منطقه امروز برگزار شد، گفت: با توجه به موضوعات مشترک در دستگاه‌های اجرایی ذیربط، برآن شدیم تا با برگزاری این جلسه ضمن آشنایی افراد با یکدیگر در راستای تحقق مدیریت یکپارچه شهری در این منطقه گام‌های موثر و ویژه‌ای برداریم.

وی اظهار کرد: با برگزاری این جلسه و تعامل میان دستگاه‌های اجرایی محدوده خدماتی شهرداری منطقه چهار مشهد، مقرر شد این جلسات به صورت ماهانه به صورت کارگروه‌‎های تخصصی جهت حل مشکلات شهروندان برگزار گردد.

شهردار منطقه چهار با اشاره به اینکه درخواست‌های شهروندان با ارجاع به نهاد مربوطه مرتفع می‌گردد؛ تصریح کرد: با هماهنگی مدیران دستگاه‌های اجرایی با یکدیگر و به منظور پیشبرد اهداف و حل مشکلات ساکنان این منطقه می‌توان گام‌های مثبتی جهت افزایش رضایت‌‎مندی شهروندان برداشت.

نژادحسین با بیان منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه به حاشیه‌شهر، تاکید کرد: پس از سخنان ایشان نگاه ویژه‌ای به حاشیه شهر شده است که در صدد هستیم در این دوره به این موضوع توجه ویژه‌تری داشته باشیم.

در ادامه این جلسه سرهنگ محمد مدرسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد گفت: "بهترین شهروندان در منطقه چهار هستند که خدمات ویژه‌ای برای اعتلای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از خود نشان داده‌اند" و باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها جهت افرایش رضایت‌مندی آنان استفاده نماییم.

وی به گفتمان‌سازی در مساجد اشاره کرد و افزود: از پتانسیل حلقه صالحین مساجد در راستای تحقق گفتمان‌سازی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی نظیر مصرف بهینه آب می‌توان بهره گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد تصریح کرد: اولین و مهم‌ترین مساله تامین امنیت در منطقه است که با همکاری ویژه دستگاه‌ها این امر محقق می‌گردد.

سرهنگ مدرسی در ادامه اظهار کرد: به منظور خروجی مناسب از این جلسه در راستای حل درخواست‌های ساکنان این منطقه کارگروه‌های تخصصی مانند عمرانی، فرهنگی اجتماعی و ... تشکیل شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دغدغه‌مند باعث افزایش رضایتمندی شهروندان از مسؤولان می‌شوند که با انجام این امور تمدن نوین اسلامی محقق می‌شود.

گفتنی است؛ این جلسه با حضور شهردار و مسؤولان شهرداری منطقه چهار مشهد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد، مسؤول رسیدگی به امور مساجد، رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش، نمایندگان اداره بهزیستی، شرکت آب و فاضلاب، اداره گاز، جانشین سر کلانتر شرق مشهد، رؤسای کلانتری‌های پنجتن و میرزا کوچک خان، مسؤولان کمیته امداد، هیئات مذهبی منطقه چهار و مسؤول پهنه شهید سرائی در اتاق جلسات ساختمان اداری منطقه چهار به میزبانی این منطقه برگزار گردید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.