رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۲ شهرستان خراسان رضوی شامل قوچان و کوهسرخ در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته است.

۲ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند

به گزارش قدس خراسان، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: در ۲۶ اسفندماه امسال هیچ یک از شهرستان‌های استان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی کرونایی قرار نداشتند که با شیوع ویروس کرونا و افزایش میزان ابتلا، رنگ نارنجی دوباره به نقشه جغرافیایی استان بازگشت.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که همچنین شمار شهرهای با وضعیت زرد کرونایی از ۲۲ به ۲۴ شهرستان افزایش یافته است، ادامه داد: هم اینک مشهد و ۲۳ شهرستان دیگر استان شامل شهرستان های باخرز، بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه، جغتای، جوین، چناران، گلبهار، خلیل آباد،درگز، رشتخوار، سبزوار، ششتمد، سرخس، فریمان، فیروزه ، کاشمر، کلات، گناباد، مه ولات، نیشابور، میان جلگه، زبرخان، در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی گفت: هم اینک هشت شهرستان استان شامل بجستان، بینالود، تایباد، خواف، خوشاب، داورزن، زاوه و صالح آباد در شرایط آبی کرونایی قرار دارند.

پهلوان افزود: هیچ یک از شهرستان‌های خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار ندارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: به مردم توصیه می‌شود برای کاهش و قطع انتقال چرخه این بیماری در سطح جامعه، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در نخستین فرصت برای دریافت دز یادآور واکسن کرونا به مراکز واکسیناسیون کووید۱۹ مراجعه کنند تا از ورود به موج جدید کرونا و پیامدهای آن جلوگیری شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.