۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 868124

هافبک تیم فولاد خوزستان می‌گوید با آمدن سرمربی جدید سبک بازی تیمشان کاملا تغییر یافته است.

ستاره فولاد: دوست داشتنی شده‌ایم

علیرضا کوشکی که این روزها به یکی‌ از بهترین‌ بازیکنان فولاد از زمان حضور علیرضا منصوریان تبدیل شده است، در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: دیدار بسیار سختی بود چون هم نفت مسجدسلیمان برای بقا به دنبال کسب ۳ امتیاز بود و هم اینکه ما به پیروزی نیاز داشتیم تا روند خوب خودمان را حفظ کنیم و تلاش کادرفنی و بازیکنان به ثمر بنشیند و هم دل هواداران شاد شود. در ابتدای هر دو نیمه، بازی بسیار فشرده و کار گره خورده بود و بالاخره این سبک از بازی از نفت پیش‌بینی می‌شد. هر چند که به نظر من نفت مسجدسلیمان تیم بسیار خوبی است اما شرایط به گونه‌ای پیش رفته که در آستانه سقوط قرار گرفته و آن‌ها هم به برد نیاز داشتند اما به هر ترتیب توانستیم پیروز میدان باشیم.

او در مورد داوری و اعتراض نفتی‌ها به این امر گفت: در مورد داوری بهتر است کارشناسان بررسی کنند ولی بالاخره فوتبال است و اتفاقاتی در آن رخ بدهد البته که نمی‌توانم تصمیمات داوری را درست یا غلط بدانم و باید صحنه‌ها کارشناسی شود.

این بازیکن در مورد روند خوب فولاد گفت: خدا را شکر با آمدن آقای منصوریان تیم متحول شده و با یک سبک بازی متفاوت و هجومی کار می‌کنیم که باب میل هواداران بوده و به نظرم همه از نوع نمایش تیم راضی هستند و خدا را شکر توانستیم نتایج خوبی بگیریم و امتیازات را جمع‌آوری کنیم و البته که تمام تلاشمان را می‌کنیم در بازی‌های باقی‌مانده خوب کار کنیم و بهترین جایگاه را کسب کنیم. امیدوار به کسب جایگاه بهتر در جدول هستیم و در فوتبال همه چیز ممکن است و ما به دنبال به دست آوردن بهترین رتبه هستیم و بازی‌های بعدی بسیار مهم هستند.

کوشکی‌ در پایان گفت: ذوب‌آهن تیم خوب و بسیار منسجمی است مخصوصاً در اصفهان که کار را برای هر تیمی سخت می‌کند و ما هم با تمام قوا و انگیزه برای کسب بهترین نتیجه به میدان خواهیم رفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.