۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 870298

مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش اخبار منتشر شده در خصوص واگذاری باشگاه استقلال به یک خریدار چینی را تکذیب کرد و گفت: معاون وزیر ورزش و مسئولان خصوصی‌سازی هرگونه موضوعی در این خصوص را رد کردند.

استقلال به چینی‌ها واگذار نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی فلاح مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش امروز (یکشنبه) در واکنش به ادعای یک فرد چینی که مدعی خرید باشگاه استقلال شده و در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه این ادعا می‌تواند به واقعیت نزدیک باشد، اظهار داشت: برای نخستین بار است که این موضوع را از شما شنیدم و به همین دلیل در خصوص آن تحقیق کردم.

وی افزود: واگذاری باشگاه استقلال به یک خریدار چینی هم توسط سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و هم توسط مسئولان سازمان خصوصی‌سازی رد شد. چنین موضوعی اصلا صحت ندارد.

فلاح در حالی قویا این موضوع را رد کرد که خریدار چینی مدعی شده بود به دنبال بررسی پیشینه باشگاه استقلال است و این باشگاه به دلیل داشتن ۲ قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، ظرفیت سرمایه‌گذاری دارد.

گفتنی است روز گذشته یکی از مدیران ارشد باشگاه استقلال هم ضمن تکذیب واگذاری این باشگاه به خریدار چینی، عنوان کرد طبق قوانین باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به شرکت‌های خارجی واگذار نخواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.