رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم اینک ۲۱ بیمار بد حال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند.

بستری ۲۱ بیمار بد حال مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی طی یک ماه گذشته ۴۰.۳۳ درصد کاهش یافت.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: با ادامه روند کاهش ابتلا به کرونا، شمار بستری شدگان مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی طی یک ماه اخیر از ۱۱۹ مورد در نهم اردیبهشت ماه امسال به ۷۱ مورد در نهم خرداد ماه امسال رسیده است.

وی ادامه داد: از این تعداد بیمار مبتلا به کرونا ۵۷ مورد در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

پهلوان گفت: هم اینک ۲۱ بیمار بد حال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۱۴ بیمار بد حال در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری و تحت درمان هستند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان رضوی شناسایی و بستری شدند که از این تعداد ۲۱ بیمار جدید در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد شناسایی و بستری شدند.

وی ادامه داد: طی این بازه زمانی هیچ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در خراسان رضوی ثبت و گزارش نشده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.