همزمان با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی در نابلس، جنین و الخلیل، گردان های قدس از انجام عملیات در شهرک صهیونیست‌نشین «میراف» نزدیک جنین و تیراندازی به سوی آن خبر داد.

عملیات ضدصهیونیستی گردان‌های قدس در جنین

به گزارش قدس آنلاین، گردان‌های قدس - تیپ جنین وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین، از انجام عملیات ضدصهیونیستی در شهرک «میراف» نزدیک شهرک «جلبون» در جنین خبر داد.

گردان‌های قدس - تیپ جنین با صدور بیانیه کوتاهی درباره این عملیات اعلام کرد: یکی از یگان‌های تیپ جنین موفق شد با یاری خداوند متعال، شهرک صهیونیست‌نشین «میراف» در حوالی شهرک جلبون را هدف تیراندازی سنگین و پی در پی قرار دهد. رزمندگان ما توانستند به سلامت محل عملیات را ترک کنند.

گردان‌های قدس در این بیانیه تأکید کرده است به عملیات ضدصهیونیستی ادامه می‌دهد و مسیر جهاد همچنان پابرجاست و پایان این مسیر یا پیروزی است و یا شهادت.

در همین حال، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه «نور شمس» در طولکرم در شمال غربی کرانه باختری اشغالی یورش بردند که به درگیری بین آنها و رزمندگان مقاومت منجر شد. همچنین نظامیان اشغالگر به تعدادی از مناطق در نابلس، جنین و الخلیل یورش بردند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.