انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) سه عنوان کتاب در قالب بسته پیشنهادی با عنوان «امام خمینی (ره) و دهه نودی ها» را برای مطالعه و مرور به مخاطبان خود معرفی کرد.

معرفی سه عنوان درباره امام خمینی (ره) برای بچه‌ها

به گزارش قدس آنلاین انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) سه عنوان کتاب در قالب بسته پیشنهادی با عنوان «امام خمینی (ره) و دهه نودی ها» را برای مطالعه و مرور به مخاطبان خود معرفی کرده است. این کتاب‌ها با موضوع سیره رفتاری بنیانگذار انقلاب اسلامی به مخاطبان پیشنهاد شده است.

امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران

کتاب «امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران» یک کتاب کامل، مصور و خواندنی درباره داستان زندگی روح الله خمینی (ره) از زمان تولد، تحصیل تا حوادث قبل از انقلاب، مبارزات امام، فرار شاه، پیروزی انقلاب اسلامی و بازگشت امام خمینی بعد از ۱۵ سال به وطن برای کودکان است.

حمله عراق به ایران و آغاز جنگ تحمیلی و رحلت امام خمینی (ره) از دیگر بخش‌های این کتاب است که دهه نودی‌ها را با حوادث و وقایع دوران انقلاب آشنا می‌کند.

این کتاب در بخش برترین طراحی گرافیک جلد کتاب در چهارمین دوسالانه نشان شیرازه اثری شایسته تقدیر شناخته شده که به قلم مرحوم امیر حسین فردی، نویسنده آثار انقلابی و ادبیات داستانی نوشته شده و با طراحی گرافیک حسین دین‌پناه برای مخاطب نوجوان منتشر شده است.

این کتاب به صورت خلاصه و مصور مخاطب نوجوان را با سیر تاریخی بنیان گذار انقلاب آشنا می‌کند.

عطر خنده امام

این کتاب حاوی ۱۰ سروده افشین علاء شاعر حوزه کودک و نوجوان برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است. سروده‌هایی از حال و هوای روزهای ورود امام تا رحلت امام خمینی (ره) برای کودکان و نوجوانان است. این اثر با تصویرگی محمد حسین صلواتیان برای کودکان گروه سنی ب و ج عرضه شده است.

چاپ دوم این کتاب در قطع رقعی و قیمت شش هزار تومان عرضه شده است.

قصه آن مرد بزرگ

«نمازهای یواشکی»، «کفش‌ها مال چه کسی است» و «نوبت من» از جمله عناوین مجموعه «قصه‌های آن مرد بزرگ» پیرامون زندگی امام خمینی (ره) است، هر جلد از این مجموعه ۵ داستان کوتاه است. صرفه جویی، همکاری در انجام کارها، احترام به بزرگترها و دوستی و مهربانی با کودکان و توجه به مردم از جمله موضوعاتی است که علی باباجانی در داستان‌های این کتاب مورد توجه قرار داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.