رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تعیین اولین وابسته نظامی این رژیم در مغرب در راستای تقویت همکاری‌های امنیتی دوجانبه خبر دادند.

تعیین اولین وابسته نظامی رژیم صهیونیستی در مغرب

به گزارش قدس آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در ادامه توسعه روابط امنیتی این رژیم با مغرب، وابسته نظامی ارتش آن در مغرب تعیین شد.

۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ رژیم صهیونیستی و مغرب روابط دیپلماتیک دوجانبه خود را پس از یک وقفه ۲۰ ساله، ازسر گرفتند. دسامبر سال 2000 همزمان با آغاز انتفاضه مسجدالاقصی، مغرب دفتر ارتباطات رژیم صهیونیستی در رباط را تعطیل و روابط دیپلماتیک با این رژیم را قطع کرد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که ژنرال «هرزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی «شارون ایتاچ» مغربی الأصل از فرماندهی جبهه داخلی را به عنوان وابسته نظامی این رژیم در مغرب منصوب کرد.

به نوشته روزنامه «رای الیوم»، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تعیین وابسته نظامی این رژیم در مغرب بیانگر توسعه روابط دو طرف طی دو سال گذشته است و تاکنون شماری از فرماندهان نظامی این رژیم به مغرب سفر کرده و ارتش رژیم صهیونیستی در تمرینات نظامی مغرب که آخرین مورد آن نیز رزمایش «شیر آفریقا» بود، شرکت کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.