مدیر بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه ۱۴۰۲ سال طلایی رونق صادرات از بازارچه‌های مرزی استان بوده، گفت: از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل با صادرات یک میلیون و ۸۵۲ هزار تن کالا ۵۰ درصد رشد داشته‌ایم.

رشد ۵۰ درصدی صادرات کالا از بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، مبین علی میر با تاکید بر اینکه ۱۴۰۲ سال طلایی رونق صادرات از بازارچه‌های مرزی استان بوده، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل با صادرات یک میلیون و ۸۵۲ هزار تن کالا از طریق بازارچه‌های مرزی استان ۵۰ درصد رشد داشته‌ایم.

مدیر بازارچه‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان افزود: بازارچه مرزی میرجاوه با ۱۶۸ درصد، میلک ۱۰۰ درصد و ریمدان ۵۰ درصد رشد به ترتیب رتبه اول تا سوم بیشترین صادرات را به خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی موانع در حوزه بازارچه‌های خرده‌فروشی برطرف شده و به‌زودی شاهد حضور هزاران گردشگر جهت خرید از این بازارچه‌ها خواهیم بود.

میر با تاکید بر اجرای مصوبات دولت در مورد بازارچه‌های خرده‌فروشی، خاطرنشان کرد: مدیران باید خود را با سیاست‌های ابلاغی دولت هماهنگ کنند تا روز به روز شاهد رشد و توسعه بیشتر این بازارچه‌ها باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.