تیم فوتبال فاینورد در حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ اردیویسه هلند در روز غیبت وینگر ایرانی خود، مقابل آیندهوون شکست خورد.

شکست بدموقع فاینورد در غیاب جهانبخش؛ آیندهوون فاتح جدال بزرگ

به گزارش قدس آنلاین تیم فاینورد در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های اردیویسه هلند در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم پی‌اس‌وی آیندهوون رفت و دو بر یک شکست خورد.

پیش از این بازی فاینورد مدافع عنوان قهرمانی با ۳۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار داشت و آیندهوون نیز با ۳۹ امتیاز در صدرجدول قرار گرفته بود. موقعیت دو تیم در جدول باعث شد تا حساسیت این دیدار افزوده شود.

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران به دلیل مصدومیتی که در بازی با تیم ملی هنگ‌کنگ برای وی به وجود آمد این بازی حساس را از دست داد.

نیمه نخست این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم در دقیقه ۶۵ بازی اسماعیل سایباری روی پاس گل یوهان باکایوکو موفق شد دروازه فاینورد را بازکند. ۳ دقیقه بعد، اولیویر بوسکالی روی پاس جوی ورمان موفق شد برتری آیندهوون را دو برابر کند.

در ادامه و در دقیقه ۸۱ بازی سانتیاگو خیمنز روی پاس گل میلامبو موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. در پایان این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود آیندهوون به پایان رسید تا این تیم صدرنشینی خود را تثبت کند.

با این حساب، آیندهوون ۴۲ امتیازی شد تا صدرنشین مقتدر لیگ هلند باشد و فاینورد هم ۳۲ امتیازی باقی ماند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.