کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای کنونی هوای مشهد پنج درجه سلسیوس است و پیش بینی می‌شود که دمای هوای این کلانشهر امشب تا منفی ۲ درجه کاهش یابد.

دمای هوای مشهد امشب تا منفی ۲ درجه کاهش می‌یابد

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: بارش باران از عصر روز گذشته، در سراسر استان روی داد و طبق نقشه‌های هواشناسی، تا عصر امروز ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: بنا بر گزارش‌های دریافتی بارش باران در همه ایستگاه‌های هواشناسی خراسان رضوی ثبت شده است که شهرستان قوچان با ۱۰ میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته است.

وی با بیان این که در برخی از ارتفاعات خراسان رضوی بارش برف ثبت شده است ادامه داد: کلانشهر مشهد با چهار و چهار دهم میلیمتر یکی از روزهای پر بارش را پشت سر گذاشت که بیشترین بارش‌ها در منطقه هدایت و بلوار شهید کریمی این کلانشهر رخ داده است.

آهنگرزاده گفت: از عصر امروز بارش باران در استان به اتمام می‌رسد و به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: تشکیل مه و وزش باد از دیگر پدیده های این روزهای خراسان رضوی است که شامگاه امشب و بامداد فردا در نوار شمالی و شرقی استان، غالب خواهد بود.

وی اظهار کرد: روند افزایش دمای هوا نیز از فردا ظهر در خراسان رضوی آغاز می‌شود که اطلاعات تکمیلی آن در زمان مقرر اعلام خواهد شد.

آهنگرزاده گفت: طی شبانه روز گذشته، قوچان با یک و سرخس با ۲۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کنونی هوای مشهد پنج درجه سلسیوس است و پیش بینی می‌شود که دمای هوای این کلانشهر امشب تا منفی ۲ درجه کاهش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.