رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت: قیمت انواع خودرو از روز گذشته در این شهر روند نزولی گرفته و امید است این شرایط تداوم داشته باشد.

قیمت خودرو در بازار مشهد روند نزولی گرفت

به گزارش قدس خراسان، حسین حسینی اظهار کرد: هفته گذشته به دلیل ورود دلالان به بازار فضای مجازی و بازار آزاد، خودرو در بازار افزایش قیمت داشت اما از روز گذشته دوباره آرامش به بازار خودرو بازگشته و قیمتهای انواع خودروها واقعی شده است.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو مشهد وجود بازار آزاد و فضای مجازی که متاثر از حضور دلالان است را در افزایش قیمت خودروها موثر دانست و گفت: این افزایش قیمت در نمایشگاه های فروش خودرو و کارخانه وجود نداشته است.

وی بیان کرد: واگذاری قیمت گذاری خودرو به سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به نفع مصرف کننده است، هر اقدامی که کارشناسی شده و تحت نظارت باشد، برای بازار خودرو مفید خواهد بود.

حسینی شمار نمایشگاه داران خودرو دارای پروانه کسب در مشهد را ۷۳۲ مورد ذکر کرد و گفت: امسال به دلیل نامساعد بودن بازار خودرو و افزایش نرخ اجاره مغازه ها، شمار نمایشگاه داران مشهد نیز کاهش یافته، به طوریکه از اردیبهشت ماه امسال تاکنون ۸۰ واحد از این صنف خارج شده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هم وطن ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    0 0
    چرا الاغ دروغ میگی قیمت خودرو افزایش یافته