مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بیش از ۴۰۰ هزار دانش‌آموز این استان با مشارکت در جشن عاطفه‌ها و کمک به همنوعان خود، بخشندگی و مهربانی‌شان را به نمایش خواهند گذاشت.

۴۰۰ هزار دانش‌آموز هرمزگانی جشن عاطفه‌ها برپا می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمد قویدل افزود: در این راستا سه‌هزار و ۵۰۰ مدرسه در قالب ۱۸ هزار کلاس درس در هرمزگان با مشارکت سازمان دانش‌آموزی و کمیته امداد هرمزگان از ۲۰ اسفندماه جاری آماده برپایی این جشن معنوی هستند.

وی بیان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده در هر مدرسه، در سریع‌ترین زمان به دست دانش آموزان نیازمند همان مدرسه خواهد رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: پاکت‌های مخصوصی برای قرار دادن وجوه دلخواه والدین دانش آموزان از طرف آموزش و پرورش و کمیته امداد طراحی شده که از روز یکشنبه در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

قویدل با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان هر ساله در زمینه فعالیت‎‌های فرهنگی، علمی و تربیتی ویژه دانش آموزان با کمیته امداد مشارکت می‌کند که جشن نیکوکاری یکی از این برنامه هاست، ابراز کرد: احسان و نیکوکاری با همکاری افراد خیر و نیکوکار مسائل و مشکلات دانش‌آموزان نیازمند و محروم را برطرف کرده و دانش‌آموزان با کمک‌های خود یاری‌گر گره‌ای هرچند کوچک از نیازمندان هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.