مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: جمعیت هلال احمر یک جمعیت مردمی است و همه امورات آن بر دوش مردم است و در واقع سرمایه و محور اصلی جمعیت هلال احمر مردم هستند.

محور اصلی جمعیت هلال احمر مردم هستند

به گزارش قدس خراسان، محسن ذاکریان در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سید احمد موسوی و ایستگاه ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شهرستان بردسکن ضمن قدردانی از اقدامات بسیار خوب جمعیت هلال احمر شهرستان بردسکن به طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در استان اشاره کرد و افزود: در حوزه امداد و نجات  جاده‌ای ۳۹ پایگاه ثابت و موقت با به کارگیری 10 هزار  نفر روز و ۱۱۰ خودروی امدادی و عملیاتی و در حوزه جوانان نیز ۳۰ ایستگاه با 3 هزار نفر روز در سطح استان مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی و زائران آقا علی بن موسی الرضا(ع) است.

وی توسعه پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و لجستیکی را یکی از برنامه‌های اولویت دار جمعیت هلال احمر استان اعلام کرد و افزود: بنای ما بر این است ظرف سال جاری حداقل ۳ تا ۵ پایگاه جدیدالتاسیس را در سطح استان ایجاد و با تزریق اعتبارات کشوری بتوانیم در بحث لجستیکی نیز اقدامات خوبی را در سطح استان انجام دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با توجه به موقعیت شهرستان بردسکن اظهار امیدواری کرد: در سال جاری مجوز یک پایگاه ثابت امداد و نجات جاده‌ای برای شهرستان بردسکن گرفته شود.

ذاکریان با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری عنوان کرد: حقیقتاً مردم در حوزه‌های مختلف جمعیت هلال احمر مشارکت بسیار خوبی دارند و همه امورات جمعیت هلال احمر بر دوش مردم است و عضو جمعیت هلال احمر هستند.

وی ضمن قدردانی از اعضای جمعیت هلال احمر بر آمادگی هرچه بهتر نیروها و  بر ارائه خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم تاکید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی از نیروهای امداد و نجات خواست در فضای کاری دچار روزمرگی نشوند و خودشان را همواره در کنار آسیب دیدگان قرار دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن نیز با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در طول سال گذشته به ویژه طرح نوروزی جمعیت هلال احمر گفت: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

حسن جوان به ایستگاه ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اشاره کرد و با توجه به موقعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان بردسکن خواستار اخذ مجوز برای راه‌اندازی دو پایگاه امداد و نجات جاده ای دیگر شد.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده پس از گذشت ۱۵ سال پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بردسکن از حالت موقت خارج و در ردیف پایگاه‌های امداد و نجات ثابت جاده‌ای کشور قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن عنوان کرد: با توجه به اینکه محور بردسکن به سبزوار یکی از محورهای حادثه خیز در کشور است، پیگیر این هستیم در سال جاری مجوز راه‌اندازی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای را در این محور بگیریم و عملیات اجرایی سوله انبار امدادی را در سال جاری در صورت تامین اعتبار آغاز کنیم.

جوان بیان کرد: سال گذشته با مساعدت مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و در سایه تعامل و همدلی مجموعه مدیریت شهرستان ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سید احمد موسوی شهرستان  با اعتبار 400 میلیون تومان  بهسازی و تجهیز شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.