هری کین، ستاره بایرن مونیخ، به محبوبیتی عجیب و باورنکردنی در بین هواداران این تیم دست پیدا کرده است.

رکوردها شکست: کین محبوب‌ترین بازیکن تاریخ بایرن

به گزارش قدس آنلاین، کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تصمیم گرفت به دوران حضورش در تاتنهام پایان دهد و راهی بایرن مونیخ شود تا تجربه بازی در کشوری دیگر را هم پیدا کند. 

این ستاره انگلیسی که با مبلغ هنگفت ۱۰۰ میلیون یورو راهی این باشگاه شده بود، بلافاصله پس از پیوستن به این تیم توانست مهارتش را در گلزنی به رخ هواداران و کادر فنی بایرن بکشد و نشان دهد که پرداخت این هزینه برای او بیهوده نبوده است. 

این بازیکن حالا به یکی از مهره‌های کلیدی و مورد اعتماد توماس توخل که پیش از این هم علاقه زیادی به او داشت تبدیل شده و نقش مهمی را در صعود این تیم به مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان و همچنین حضور آن‌ها در کورس قهرمانی بوندسلیگا در جایگاه دوم پس از بایرلورکوزن صدرنشین ایفا کرده است. 

حالا نشریه آلمانی کیکر خبر داده که پیراهن هری کین تا رسیدن به کریسمس بیشتر از هر بازیکن دیگری در تاریخ بایرن در کل فصل فروخته خواهد شد که رکوردی باورنکردنی برای این بازیکن است و نشان از محبوبیت بسیار زیاد او در بین هواداران بایرن دارد. 

مدیران این باشگاه انتظار دارند نزدیک به ۱۰۰ هزار پیراهن او را تا پایان این فصل به فروش برسانند که درآمد قابل توجهی را هم برای آن‌ها به همراه خواهد داشت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.