استاندار خراسان رضوی گفت: قطار سریع‌السیر تهران ـ مشهد مطالبه جدی زائران مشهدالرضا (علیه‌السلام) است و سال‌های زائران و مجاوران چشم انتظار این پروژه هستند.

قطار سریع‌السیر تهران ـ مشهد مطالبه جدی زائران مشهدالرضا است

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری ایسنا در مشهد افزود: رئیس جمهور در جلسه اجرایی دهه آخر صفر امسال در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان به زائران نیز تاکید کردند که پروژه قطار سریع السیر به طور ویژه پیگیری شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ما وظیفه داریم شرایط زیارت و رفت و آمد زائران را تسهیل کنیم و قطار سریع السیر در این راستا یکی از مطالبات جدی زائران است.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس ساخت راه آهن سریع السیر برای شهرهای پر مسافر و مسیرهای طولانی از جمله مسیر تهران ـ مشهد را طی برنامه هفتم توسعه نیز پیش بینی کرده‌اند که امیدوارم در تصویب نهایی نیز مدنظر قرارداشته باشد.

نظری از تلاش مدیران ارشد کشوری در این حوزه تقدیر و تاکید کرد: این مطالبه تا زمان بهره‌برداری توسط زائران، دِینی است که برگردن مسئولان این حوزه برای خدمت به زائران امام رضا (علیه‌السلام) قرار دارد.

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: وزارت راه و شهرسازی و راه آهن با ورود جدی می توانند کار ماندگاری در این حوزه انجام دهند.

وی به برخی مشکلات رفت و آمد زائران به مشهد اشاره کرد و گفت: پیگیری های متعددی از سوی استانداری خراسان رضوی در حال انجام است و نیاز به اهتمام و تمرکز ملی روی این پروژه وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.