۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 854505

شاگردان «یحیی گل‌محمدی» به حساس‌ترین روزهای خود در لیگ بیست‌ودوم رسیده‌اند.

چالش بزرگ گل‌محمدی پیش از نوروز

به گزارش قدس آنلاین، پرسپولیس بعد از گذراندن یک دوره پرفراز و نشیب به‌نظر می‌رسد از خواب زمستانی بیدار شده و شکست جنجالی مقابل هوادار باعث شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی بتوانند به فرم مناسب خود بازگردند و در شرایطی ایدئال کار خود را دنبال کنند؛ بعد از آن باخت پرماجرا بود که سرخ‌پوشان پایتخت توانستند در اصفهان با چهار گل از سد سپاهان بگذرند و خود را به جمع هشت تیم برتر جام حذفی برسانند و سپس در دیداری خانگی هم برابر نفت مسجدسلیمان بردی سه‌گله را جشن گرفتند تا فاصله‌شان با صدر جدول هم در لیگ به حداقل امتیاز برسد.

سرخ‌پوشان پایتخت در دو بازی قبلی توانسته‌اند دو پیروزی ارزشمند به‌دست بیاورند و هفت گل هم به‌ثمر برسانند تا نشان بدهند که به روزهای آرمانی خود در حال نزدیک‌شدن هستند؛ اما به‌نظر می‌رسد دو بازی حساس پیش‌رو بهترین فرصت برای محک‌زدن شاگردان یحیی گل‌محمدی باشد. دو مسابقه‌ای که در آن پرسپولیس فرصت دارد خود را به صدر جدول برساند و در نقطه مقابل ناکامی در کسب پیروزی و امتیازات لازم می‌تواند به قیمت از دست رفتن رتبه دوم جدول و حتی کم‌رنگ‌شدن شانس قهرمانی سرخ‌ها باشد!

پرسپولیس در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز باید روز یکشنبه(چهاردهم اسفندماه) برابر تراکتور تبریز قرار بگیرد و شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیداری انتقامی به‌دنبال آن هستند تا بتوانند برابر شاگردان پاکو خمس به پیروزی برسند. تراکتوری‌ها یکی از سه تیمی هستند که در فصل جاری توانسته‌اند پرسپولیس را شکست بدهند و حالا سرخ‌پوشان پایتخت در زمین حریف به‌دنبال انتقام و جبران مافات هستند تا بتوانند موقعیت خود در رتبه دوم جدول و در فاصله یک‌امتیازی تا صدر جدول را حفظ کنند.

شاگردان گل‌محمدی بعد از مصاف با تراکتور به تهران باز می‌گردند تا شاید مهم‌ترین بازی خود در لیگ بیست‌ودوم را برگزار کنند؛ مصاف با سپاهان. پرسپولیسی‌ها در جام حذفی توانستند برابر حریف اصفهانی روزی رؤیایی را سپری کنند؛ اما شرایط در لیگ برتر متفاوت است. بدون‌شک کسب شش امتیاز از دو بازی باقی‌مانده می‌تواند پرسپولیس را بار دیگر به صدر جدول برساند و باتوجه به تساوی در بازی رفت مقابل سپاهان و قانون بازی رودررو، سرخ‌پوشان پایتخت این فرصت را هم دارند که این امتیاز را هم از حریف خود بگیرند و در صورت برابرشدن امتیازات در روز پایانی فصل، بتوانند به لطف پیروزی در بازی رودررو جام را بالای سر ببرند.

روی ناکامیِ سکه؛ خداحافظی زودهنگام با جام؟

سرخ‌پوشان پایتخت در دور رفت از دو بازی مقابل تراکتور و سپاهان فقط یک امتیاز به‌دست آوردند و پنج امتیاز مهم را در کورس قهرمانی از دست دادند. بدون‌شک تکرار رویه دور رفت می‌تواند نه‌تن‌ها باعث دوری پرسپولیس از قهرمانی لیگ بیست‌ودوم شود، بلکه باعث خواهد شد شاگردان یحیی گل‌محمدی رتبه دوم جدول را هم از دست بدهند و تیم‌هایی مثل گل‌گهر سیرجان و تراکتور تبریز را در نزدیکی خود ببینند.

تراکتوری‌ها به‌دنبال ثبت دبل پیروزی مقابل پرسپولیس هستند تا بتوانند در صورت برابرشدن امتیازات‌شان با حریف پرستاره، خود را در جدول بالاتر از شاگردان یحیی گل‌محمدی جای بدهند و سپاهان اصفهان هم بدون‌شک با انگیزه انتقام‌گرفتن به تهران سفر می‌کند. با این اوصاف، یحیی گل‌محمدی دو بازی سرنوشت‌ساز را در مقابل دو سرمربی خارجی خواهد داشت و بدون‌شک اگر بتواند از این دو بازی سخت به سلامت عبور کند، می‌تواند خود را در نزدیک‌ترین فاصله تا جام قهرمانی لیگ بیست‌ودوم ببیند و در نقطه مقابل، ناکامی در این مسابقه می‌تواند به قیمت از دست رفتن قهرمانی باشد!

منبع: افکار نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.